“Teenindusjuhtimise arenguprogramm – pane klient Sind soovitama!”

“Teenindusjuhtimise arenguprogramm – pane klient Sind soovitama!”

Hea juht!

Kas juhid klienditeenindajaid?

Kas Sinu meeskond suhtleb otse kliendiga?

Tahaksid tõsta klientide rahulolu ja seeläbi parandada organisatsiooni tulemusi?

Kui jah, siis kutsume Sind osalema teenindusjuhi arenguprogrammis

TEENINDUSJUHI ROLL JA TEENINDUSE JUHTIMINE KLIENDIKESKSES ORGANISATSIOONIS.

Koolitusprogramm põhineb teenindusjuhi tase 6 kutsestandardi kompetentsidel. Programm on välja töötatud koostöös ettevõtetega Swedbank, Tele 2, Tallink, Kalev Spa, MyFitness, Caravan Restaurants, AG Toitlustus ja Innovatsioonikeskus InnoEurope.

Koolitusele on oodatud nii avaliku kui erasektori organisatsioonide töötajad, kes vastutavad kliendisuhtluse eest ning soovivad tõsta lojaalsete klientide osakaalu.

Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele teadmised, oskused ja tööriistad, mida rakendada teeninduse parendamiseks oma organisatsioonis. Koolitus on ülesehitatud moodulipõhiselt. Teadmised ja oskused omandatakse nii läbi teooria kui praktiliste õppepäevade ettevõtetes. Eesmärgiks on tutvuda erinevate ettevõtete heade tulemusteni viinud tegevuste ja süsteemidega, samuti selleks kasutatud metoodikate ja tööriistadega.

Koolitus toimub perioodil veebruar – juuni 2017 kord kuus, viiel korral, kahel järjestikusel päeval (neljapäev-reede), Ülemiste City’s, Ettevõtluskõrgkoolis Mainor (Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn).

Koolituse kohta täpsema info leiad SIIT.

Heade soovidega
Sinu Ettevõtluskõrgkooli Mainor meeskond
www.eek.ee
eek@eek.ee